site vechi
PRIMĂRIA SPANŢOV
Acasa
Compartimente
Achiziții publice
Asistență socială
Dezvoltare comunitară
Educație și Cultură
Financiar Contabil
Juridic si resurse umane
Registrul agricol
Starea civilă
Situații de urgență
Serviciul Administrativ
Taxe și impozite
Urbanism cadastru
Utilități publice
Servicii Publice în Subordine
Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență
Poliția Locală
Serviciul Public de Gospodărire Comunală
Servicii de Evidența Persoanelor
Cămin Cultural / Bibliotecă Comunală
Creșe, Grădinițe, Școli
Anunțuri
Evenimente
Servicii online
Proiecte
Galerie Foto | Video
Sedinte publice - Video
1. Despre Primarie
1.1 LEGISLAȚIE
1.2 CONDUCERE
1.2.1 Lista persoanelor din conducere
1.2.2 Agenda conducerii
Programare audiențe
1.3 ORGANIZARE
1.3.1 Regulament de organizare și funcționare
1.3.2 Organigrama
1.3.3 Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
1.3.3.1 Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
1.3.3.2 Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
1.3.3.3 Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
1.3.3.4 Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
1.3.4 Guvernanță corporativă
1.3.5 Carieră (anunțurile posturilor scoase la concurs)
1.4 PROGRAME ȘI STRATEGII
1.5 RAPOARTE ȘI STUDII
1.5.1 Rapoarte de Audit
1.5.2 Studii realizate
2. INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
2.1 SOLICITARE INFORMAȚII
2.1.1 Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea nr. 544/2001
2.1.2 Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001
2.2 BULETINUL INFORMATIV al Legii 544/2001
2.3 BUGET
2.3.1 Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
2.3.2 Situația plăților (execuția bugetară)
2.3.3 Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
2.3.4 Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
2.4 BILANȚURI CONTABILE
2.5 ACHIZIȚII PUBLICE
2.5.1 Programul anual al achizițiilor publice
2.5.2 Centralizatorul achizițiilor publice cu valoare mai mare de 5000 €
2.5.3 Contracte de achiziții publice cu valoare de peste 5000 €
2.5.4 Documente privind execuția contractelor
2.6 FORMULARE TIP
2.7 DECLARAȚII DE AVERE ȘI DE INTERESE
2.8 COMISIA PARITARĂ
2.9. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
3. TRANSPARENȚĂ DECIZIONALĂ
3.1 Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
3.2 Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări cf. L 52/2003
3.3 Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
3.4 Dezbateri publice
3.5 Consultari interministeriale
3.6 Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi transmise sugestii
3.7 Proiecte de acte normative adoptate
3.8 Ședințe publice/ Anunțuri/ Minute
3.9 Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
3.10 Persoana desemnată responsabilă pentru relația cu societatea civilă
3.11 Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de autoritățile publice ale Comunei
4. Contact
4.1 Datele de contact ale autorităților publice
4.2 Relații cu presa - persoană desemnată, date de contact
4.3 Programul de funcționare al autorităților publice
4.4 Program de audiențe
4.5 Petiții
4.6 Autentificare
5. INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ
5.1 Cod etic/deontologic/de conduită
5.2 Lista cuprinzând cadourile primite
5.3 Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
5.4 Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
5.5 Planul de integritate al instituției
5.6 Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
5.7 Situația incidentelor de integritate
5.8. Studii/ Cercetări/ Ghiduri/ Materiale informative relevante
6. MONITORUL OFICIAL LOCAL
6.1 STATUTUL COMUNEI
6.2 REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
6.2.1 REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
6.2.2 REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.3 HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
6.3.1 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI
6.3.2 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA HOTĂRÂRILOR
6.3.3 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA ȘEDINȚELOR CONSILIULUI LOCAL
6.4 DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.4.1 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.4.2 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA DISPOZIȚIILOR AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.5 DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
6.5.1 Buget din toate sursele de venituri
6.5.1.1 Buget pe surse financiare
6.5.1.2 Situatia platilor
6.5.1.3 Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
6.5.2 Bilanturi contabile
6.6. ALTE DOCUMENTE
6.6.1 Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general al Comunei
6.6.2 Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local al comunei
6.6.3 Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
6.6.4 Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
6.6.5 Declarații de căsătorie
Login to view document
Sunteți aici:
6. MONITORUL OFICIAL LOCAL
6.3 HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
6.3.3 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA ȘEDINȚELOR CONSILIULUI LOCAL
Registrul Sedintelor
Detalii Ședință
An
2025
created
19-11-2025 14:39
id
Nr/data
22/2025
Data ședinței
28-10-2025 16:00
Nr.Sedinta
22
Număr prezenți
13
Ordinea de zi
1. Proiect de hotarare privind aprobarea trecerii din domeniul public in domeniul privat si desfiintarea imobilului Anexa de la Camin Cultural, cuprins la pozitia nr.14 din Inventarul bunurilor care alcatuiesc domeniul public al Comunei Spantov, insusit de Consiliul Local al Comunei Spantov prin Hotararea nr. 11/27.08.1999 , cu modificarile si completarile ulterioare si atestat prin Anexa nr.44 la HGR nr. 1349/2001, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului local al Comunei Spantov pe anul 2025;
3. Proiect de hotarare privind aprobarea contului de executie al bugetelor de venituri si cheltuieli al Comunei Spantov pe trimestrul III al anului 2025;
4. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta pentru lunile noiembrie, decembrie 2025 si ianuarie 2026;
5. Proiect de hotarare privind analiza stadiului de inscriere a datelor in Registrul Agricol pentru trimestrul III al anului 2025 si stabilirea masurilor pentru eficientizarea acestei activitati;
6. Diverse probleme curente.
Președinte ședință
MIHALACHE GHEORGHE
Tipul ședinței
Ordinara
Documente Convocare
Anunț ședință
anunt_elaborare_POZ10.doc
Convocator
CONVOCATOR_octombrie_2025.doc
Invitație
invitatie_sedinta_ordinara_octombrie_2025.doc
Documente de Sedinta si Transparenta
Opis
OPIS_sedinta_ordinara_octombrie_2025.doc
Procese verbale sedinta
PV_afisare_PV_sedinta_ordinara_octombrie_2025.doc
PV_afisare_PV_sedinta_ordinara_octombrie_2025_dupa_aprobare_.doc
PV_afisare_PH_octombrie_2025.doc
PV_afisare_H_ordinara__octombrie_2025.doc
PV_afisare_dispozitie_convocare_sedinta_ordinara_octombrie_2025.doc
Hotarari adoptate
Hotarari
H_privind__aprobarea_executieri_bugetare_pe_anul_2025_trim_III.doc
H_stadiul_completarii_RA_trim_III.doc
H_rectificare_octombrie_2025.doc
H_presedinte_de_sedinta_noiembrie_2025-ianuarie_2026.doc
H_declansare_procedura_inchiriere_teren.doc
H_desfiintare_grup_sanita__anexa.doc
Anexe HCL
Aboneaza-te la newsletter
Please fill the required field.
PHA+PHN0cm9uZz5Gcm9tOjwvc3Ryb25nPnt7Zmlyc3QtbmFtZX19IHt7bGFzdC1uYW1lfX08L3A+CjxwPjxzdHJvbmc+RW1haWw6PC9zdHJvbmc+e3tlbWFpbH19PC9wPgo8cD48c3Ryb25nPlN1YmplY3Q6PC9zdHJvbmc+e3tzdWJqZWN0fX08L3A+CjxwPjxzdHJvbmc+TWVzc2FnZTo8L3N0cm9uZz57e21lc3NhZ2V9fTwvcD4=
Aboneaza-te acum
Pe retele sociale
Facebook
Primăria
Despre comună
Conducerea Primăriei
Aparatul de specialitate
Servicii publice
Anunturi
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Informaţii de interes public
Buget
Bilanţuri contabile
Achiziţii publice
Declaratii de avere si interese
Formulare tip
GDPR
Transparenţă decizională
Proiecte de acte normative
Formular colectare propuneri, opinii
Registru consemnare si analizare propuneri, opinii
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Video Şedinţe publice
Legături rapide
TERMENI ŞI CONDIŢII
PREZENTARE GENERALĂ
CONTACTEAZĂ-NE
Acasa
Compartimente
Achiziții publice
Asistență socială
Dezvoltare comunitară
Educație și Cultură
Financiar Contabil
Juridic si resurse umane
Registrul agricol
Starea civilă
Situații de urgență
Serviciul Administrativ
Taxe și impozite
Urbanism cadastru
Utilități publice
Servicii Publice în Subordine
Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență
Poliția Locală
Serviciul Public de Gospodărire Comunală
Servicii de Evidența Persoanelor
Cămin Cultural / Bibliotecă Comunală
Creșe, Grădinițe, Școli
Servicii online
Proiecte
Language Programs
Admission
WHO WE ARE
Evenimente
Anunțuri
Pages
Testimonials
Login
Registration
404
Coming Soon
Galerie Foto | Video
Sedinte publice - Video
1. Despre Primarie
1.1 LEGISLAȚIE
1.2 CONDUCERE
1.2.1 Lista persoanelor din conducere
1.2.2 Agenda conducerii
Programare audiențe
1.3 ORGANIZARE
1.3.1 Regulament de organizare și funcționare
1.3.2 Organigrama
1.3.3 Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
1.3.3.1 Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
1.3.3.2 Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
1.3.3.3 Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
1.3.3.4 Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
1.3.4 Guvernanță corporativă
1.3.5 Carieră (anunțurile posturilor scoase la concurs)
1.4 PROGRAME ȘI STRATEGII
1.5 RAPOARTE ȘI STUDII
1.5.1 Rapoarte de Audit
1.5.2 Studii realizate
2. INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
2.1 SOLICITARE INFORMAȚII
2.1.1 Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea nr. 544/2001
2.1.2 Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001
2.2 BULETINUL INFORMATIV al Legii 544/2001
2.3 BUGET
2.3.1 Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
2.3.2 Situația plăților (execuția bugetară)
2.3.3 Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
2.3.4 Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
2.4 BILANȚURI CONTABILE
2.5 ACHIZIȚII PUBLICE
2.5.1 Programul anual al achizițiilor publice
2.5.2 Centralizatorul achizițiilor publice cu valoare mai mare de 5000 €
2.5.3 Contracte de achiziții publice cu valoare de peste 5000 €
2.5.4 Documente privind execuția contractelor
2.6 FORMULARE TIP
2.7 DECLARAȚII DE AVERE ȘI DE INTERESE
2.8 COMISIA PARITARĂ
2.9. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
3. TRANSPARENȚĂ DECIZIONALĂ
3.1 Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
3.2 Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări cf. L 52/2003
3.3 Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
3.4 Dezbateri publice
3.5 Consultari interministeriale
3.6 Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi transmise sugestii
3.7 Proiecte de acte normative adoptate
3.8 Ședințe publice/ Anunțuri/ Minute
3.9 Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
3.10 Persoana desemnată responsabilă pentru relația cu societatea civilă
3.11 Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de autoritățile publice ale Comunei
4. Contact
4.1 Datele de contact ale autorităților publice
4.2 Relații cu presa - persoană desemnată, date de contact
4.3 Programul de funcționare al autorităților publice
4.4 Program de audiențe
4.5 Petiții
4.6 Autentificare
5. INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ
5.1 Cod etic/deontologic/de conduită
5.2 Lista cuprinzând cadourile primite
5.3 Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
5.4 Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
5.5 Planul de integritate al instituției
5.6 Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
5.7 Situația incidentelor de integritate
5.8. Studii/ Cercetări/ Ghiduri/ Materiale informative relevante
6. MONITORUL OFICIAL LOCAL
6.1 STATUTUL COMUNEI
6.2 REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
6.2.1 REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
6.2.2 REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.3 HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
6.3.1 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI
6.3.2 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA HOTĂRÂRILOR
6.3.3 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA ȘEDINȚELOR CONSILIULUI LOCAL
6.4 DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.4.1 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.4.2 REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA DISPOZIȚIILOR AUTORITĂȚII EXECUTIVE
6.5 DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
6.5.1 Buget din toate sursele de venituri
6.5.1.1 Buget pe surse financiare
6.5.1.2 Situatia platilor
6.5.1.3 Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
6.5.2 Bilanturi contabile
6.6. ALTE DOCUMENTE
6.6.1 Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general al Comunei
6.6.2 Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local al comunei
6.6.3 Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
6.6.4 Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
6.6.5 Declarații de căsătorie
unset($this->getDocument()->_generator);