Ghid practic pentru accesul la informatiile de interes public: click aici BULETIN INFORMATIV publicat in conformitate cu prevederile Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere link formular cerere prin intermediul Compartimentului Registratură. Arhivă situat in incinta Primăriei comunei Spantov, telefon 0242-522148, la adresa de e-mail: primariaspantov@gmail.com sau la adresa Primăriei comunei Spantov, Strada Calarasi, nr. 84, localitatea Spantov, județul Călărași, www.comunaspantov.ro Conform Art.5, alin.(1) şi(2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, autoritatile si institutiile publice au obligatia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde următoarele informatii de interes public: a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice; b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice, programul de functionare c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice: d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet: e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil; f) programele si strategiile proprii; g) lista cuprinzand documentele de interes public; h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii; i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate. a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Spantov: link opis legislativ – Legea nr. 188/1999 – privind Statutul functionarilor publici, republicata – Legea nr. 7/2004 – privind Codul de conduita a functionarilor publici – Legea nr. 52/2003 – privind transparenta decizionala in administratia publica – Legea nr. 544/2001 – privind liberul acces la informatiile de interes public – Legea 53/2003 – Codul Muncii cu modificarile ulterioare – HCL 26 din 30.05.2018 – privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare al aparatului de specialitate al Primarului comunei Spantov click aici b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE Organigrama institutiei– aprobată prin HCL 24 din 30.05.2018
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului –disponibile pe pagina instituţiei Programul de functionare: Luni – Marti – Miercuri - Joi, Vineri între orele: 08.00 – 16.00 Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul: Luni – Marti - Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30 Joi : 8.00-18.30 (Conform HG nr. 1487/2005) Vineri, între orele: 08.00 – 14.00 Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii de interes public link Program de audiente: Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente Gheorghescu Silviu Niki Primar Marti 10,00 - 14,00 Toma Cornel Viceprimar Joi 10,00 - 12,00 Buciumeneanu Liliana Secretar Vineri 10,00 - 14,00 NOTA: Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 - 10,00, astfel: - telefonic, la nr. 0242-522148; - personal; - prin cerere scrisa depusa la Registratura . Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe COMUNEI ILEANA SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC Conducerea Primariei comunei Spantov: Dl. Gheorghescu Silviu Niki – Primar Dl. Toma Cornel – Viceprimar D-na Buciumeneanu Liliana – Secretarul comunei Spantov; Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:Titrat Elena Dl. RADU MIHĂIŢĂ – ____ Denumire: Primaria comunei Spantov Sediul: localitatea Spantov, str. Strada Calarasi, nr. 84 Telefon: 0242-522148. Fax : 0242-522143. E-mail: primariaspantov@gmail.com Site: http://www.comunaspantov.ro/ Bugetul propriu al comunei Spantov şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local Referitor la sursele financiare ale comunei Spantov atât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Spantov şi în Conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Ileana. f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII : – se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link g) LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC i) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001 Plângere administrativă 1 și 2 Secretarul comunei Spantov, Buciumeneanu Liliana |